Minden a szállításról
Termékeink nagy része készre szerelt állapotban érkezik meg vásárlóinkhoz, tehát kicsomagolás után csak a helyére kell tenni.
Néhány esetben viszont „csak” előszereltek, ebben az esetben olyan apró munkafolyamat szükséges a beüzemeléshez, mint pl. lábak rögzítése.
Minden csomagot karton-, hungarocell-, fólia- és esetenként fakeret biztosít, hogy ügyfeleinkhez sértetlenül érkezzenek meg. Sérült csomagjaink száma 2018-ban mindössze 1 azaz egy darab volt, melyre nagyon büszkék vagyunk. Futárszolgálatunk kiválasztásánál az ár mellett a minőségi szolgáltatás nyújtása volt a legfontosabb szempont.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐK
Amennyiben a termék oldalán 4 nap szállítási határidőt tüntetünk fel, az azt jelenti, hogy a termék készleten van a székesfehérvári raktárunkban. Fizetés után futárszolgálattal küldjük el ügyfeleinknek a megrendelt árut.
Ha a termék szállítási határidejeként 15 nap van megjelölve, akkor a franciaországi raktárban található, és a fizetéstől számított körülbelül 15 munkanapon belül megérkezik a megrendelőhöz.
Amennyiben 25 nap szállítási határidő látható a termék leírásában, az azt jelenti, hogy beérkezés alatt áll a francia raktárunkban. A 45 nap pedig azt jelenti, hogy a termék valahol hajózik Indonézia felől Európa felé.
Az ennél hosszabb szállítási határidők esetében GYÁRTÁS ALATT szöveg látható a szállítási határidő helyén. Lehetőség van arra, hogy e-mailben lefoglalja a gyártás alatt álló terméket 50 % előleg befizetésével, így beérkezés után azonnal félre tudjuk tenni Önnek a kívánt terméket.
40 kg alatt a DPD szállítja a csomagot és a feladás másnapján ki is szállítja.
40 kg fölött súlytól és terjedelemtől függően több futárszolgálattal is dolgozunk. Ebben az esetben is értesülnek ügyfeleink e-mailben a csomag feladásáról, és a sofőr a kiszállítás előtt telefonon egyeztet az ügyféllel. Ebben az esetben viszont nem garantált a másnapi kiszállítás, 1-4 munkanappal kell számolni. Erről is küldünk e-mailben tájékoztatást.
Fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink felé kommunikáljunk, ezzel biztosítsuk őket, hogy a megrendelt termék időben meg fog érkezni.
A CSOMAG ÁTVÉTELE
Mivel termékeink az átlagos csomagoknál nagyobb méretűek és / vagy nehezebbek, kérjük, a termék átvételekor figyeljen az alábbiakra:
– Ellenőrizze, hogy a csomagok száma megegyezik-e a szállítási dokumentumon szereplő mennyiséggel, ha eltérést tapasztal, azonnal jelezze a szállítónak!
– Vizsgálja át a csomagokat, ha sérülést lát rajta, azt azonnal jelezze a szállítónak! Amennyiben átveszi a sérült csomagot, úgy már utólag nem nyílik lehetőség a reklamációra.
Ha a termék csomagolása sérültnek tűnik, az alábbiakat tegye:
– Tagadja meg a termék átvételét, és kérje a szállítót, hogy készítsen jegyzőkönyvet melyben rögzítik , hogy “Sérülés miatt az átvétel megtagadva” VAGY
– Vegye át a szállítmányt, jelezze a szállítónak a sérülést, és készítsenek jegyzőkönyvet arról, hogy a termék sérülten került átadásra (a szállító nem tagadhatja meg)
– Készítsen fényképet a csomagolásról a felbontás előtt és után is úgy, hogy a sérülés jól látható legyen. A fotókat küldje el nekünk egy rövid leírással a rendelésszám feltüntetésével
– Így azonosítani tudjuk a sérülések okait, és meg tudjuk előzni a jövőben a hasonló eseteket
– Minden esetben, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot velünk és jelezze a problémát a knagy@teakhome.hu e-mail címen vagy a 06-20-9454-458-as telefonszámon.
– Kérjük, 72 órán belül mindenképp bontsa ki és ellenőrizze a terméket, mert minőségi kifogással csak 72 órán belül van lehetősége élni.
– Termékeinkre 1 év garanciát biztosítunk, mely a számlával érvényesíthető. Ennek feltétlei az ASZF-ben olvashatóak.